Nejčerstvější biozelenina každý týden v bedýnce přímo od místního pěstitele.
Doba od sklizně po možné zpracování spotřebitelem nepřesáhne 24 hodin.
To byla naše výchozí motivace pro záměr poskytovat službu bedýnek...
Bedýnkový prodej je v současné době přerušen. Využijte naše ostatní způsoby prodeje.
Bedýnky byla naše vlastní regionální služba zaměřená na koncové spotřebitele z Kroměříže a blízkého okolí. Probíhala v letech 2013–2023 zpravidla od přelomu května a června do října. Noví zájemci o bedýnkový prodej měli možnost se zaregistrovat a dostat v momentě zveřejnění další nabídky informaci prostřednictvím automatického e-mailového oznámení (newsletteru). Nabídku jsme později zveřejňovali také na naší facebookové stránce.
Objednávání bedýnek s biozeleninou probíhalo v týdenních cyklech prostřednictvím klasického internetového obchodu přímo na našich stránkách. Nabídku pro bedýnkový prodej jsme zveřejňovali zpravidla ve čtvrtek večer, kdy se na stránce e-shopu zobrazila možnost vybrat si tento druh prodeje:
Uzávěrka objednávek pro bedýnky byla vždy o úterní půlnoci. Objednávky přijaté od zveřejnění nabídky do uzávěrky jsme připravili k odběru následující čtvrtek.
V období od uzávěrky objednávek do zveřejnění nové nabídky (úterní půlnoc až čtvrtek večer) byl internetový obchod pro bedýnky uzavřen a věnovali jsme se přípravě čtvrtečního výdeje.
Odběr bedýnek byl možný dvěma způsoby:
1. Osobní odběr vždy ve čtvrtek mezi 17. a 18. hodinou na městském tržišti v Kroměříži, ulice Vejvanovského (přesné umístění na mapě).
2. Doručení bedýnky až do domu v rámci Kroměříže a blízkého okolí. Doplňková služba byla určena pro zákazníky, kterým odběrné místo nevyhovovalo z časových nebo logistických důvodů, poskytovali jsme ji za příplatek pro Bezměrov, Bílany, Hradisko, Kotojedy, Kroměříž, Miňůvky, Postoupky, Skaštice, Trávnické Zahrady, Vážany a to vždy ve čtvrtek mezi 18. a 20. hodinou – ihned po ukončení výdeje na městském tržišti. Cena této služby se pohybovala od 50 do 80 Kč.
Mimo sezónu (listopad–prosinec, případně do vyprodání zásob) byla z technických důvodů k dispozici jen služba doručení do domu.
a) Při odběru (například při svém prvním nákupu u nás) si zákazník zboží přeložil do vlastní bedýnky, tašky, košíku, batohu…
b) Našim stálým zákazníkům jsme poskytovali výměnným způsobem kartonové bedýnky. Jak to fungovalo? Zákazník si přišel pro objednávku s kartonovou bedýnkou rozměru 60×40 cm, nebo 40×30 cm (dle velikosti objednávky), my jsme ji převzali a předali zboží v odpovídajících kartonových obalech.
c) Drobné objednávky jsme balili do papírových, případně plastových tašek.
d) Zákazník si zboží převzal v naší zálohované plastové bedýnce.
Zaplatit bylo možné buď v hotovosti, nebo platební/kreditní kartou a to vždy až při převzetí bedýnky.
Pro objednání bedýnky s biozeleninou nebyla nutná registrace. Stejně jako v jiných internetových obchodech postačilo zadání základních údajů zákazníka. Pro pravidelné zákazníky, kteří chtěli být včas informováni e-mailovou zprávou o čerstvé nabídce produktů a také ušetřit čas při vyplňování svých údajů, nabízíme registraci jako dobrovolnou možnost.
U některých druhů zeleniny, u nichž jsme účtovali cenu za kilogram (dýně Hokaido, květák, meloun…), byla přesná cena známa až v okamžiku expedice podle hmotnosti konkrétních kusů. Rozdíl mezi cenou uvedenou v potvrzení objednávky a účtovanou cenou při převzetí bedýnky proto mohl být maximálně několik desetikorun a byl vyčíslen na faktuře. Jednotlivé kusy byly vybírány vždy tak, aby rozdíl cen byl co nejnižší.
Děkujeme Kroměřížským technickým službám za povolení realizovat náš bedýnkový prodej na městském tržišti.
Společnosti Lidl Česká republika v. o. s. za ekologický přístup a vstřícnost při poskytování použitých kartonových obalů.